top of page
Search
  • Writer's picturemyPOS

පැවැත්ම සහ දියුණුව: ආර්ථික අර්බුදවලදී සාර්ථකත්වය සඳහා උපාය මාර්ග


මූල්‍යමය වශයෙන් අරගල කරන රටවල ආර්ථික අභියෝග අතරතුර සිල්ලර වෙළඳාමේ පැවැත්ම සහ දියුණුව: සාර්ථකත්වය සඳහා අත්‍යවශ්‍ය ඉඟි


මූල්‍යමය වශයෙන් අරගල කරන රටවල, සිල්ලර අංශය සඳහා ආර්ථික අභියෝග විශේෂයෙන් දුෂ්කර විය හැකිය. ආනයන සීමා කිරීම්, දේශීය මුදල් අවප්‍රමාණය වීම, දේශපාලන අස්ථාවරත්වය සහ ගෝලීය අවපාතයක් සමඟ, සිල්ලර වෙළෙන්දෝ නොසැලී සිටීමට නව ක්‍රම සොයාගත යුතුය. කෙසේ වෙතත්, නවෝත්පාදනය, අනුවර්තනය වීමේ හැකියාව සහ උපාය මාර්ගික සැලසුම් සමඟ, මෙම අභියෝගාත්මක කාලවලදී නොනැසී පැවතීමට පමණක් නොව, දියුණු වීමටද හැකිය.


ආර්ථික වශයෙන් අභියෝගාත්මක රටවල සිල්ලර කර්මාන්තයේ සාර්ථකත්වය සඳහා අත්‍යවශ්‍ය උපදෙස් කිහිපයක් මෙන්න.


නවෝත්පාදන සහ අනුවර්තනය වන්න


ආර්ථික දුෂ්කරතා ඇති කාලවලදී, ව්‍යාපාර වඩාත් නිර්මාණශීලී විය යුතු අතර වෙනස් වීමට අනුවර්තනය විය යුතුය. සිල්ලර කර්මාන්තයේ නවෝත්පාදනයන් පෙන්නුම් කළ රටක එක් උදාහරණයක් වන්නේ සිම්බාබ්වේ ය. 2009 දී, සිම්බාබ්වේ ආර්ථිකය අධි උද්ධමනය හේතුවෙන් කඩා වැටුණු අතර, එය පුලුල්ව පැතිරුනු විරැකියාවට සහ මූලික භාණ්ඩ හිඟයකට තුඩු දුන්නේය. ඊට ප්‍රතිචාර වශයෙන්, සමහර ව්‍යවසායකයින් නිෂ්පාදන, සේවා සහ ගුවන් කාලය විකිණීම සඳහා ජංගම දුරකථන භාවිතා කිරීමට පටන් ගත්හ. සාම්ප්‍රදායික බැංකුකරණය නොමැති අවස්ථාවලදී පවා ගනුදෙනු කිරීමට සහ සේවාවන් වෙත ප්‍රවේශ වීමට මිනිසුන්ට ඉඩ සලසන දියුණු ජංගම මුදල් කර්මාන්තයක් නිර්මාණය කිරීමට මෙය හේතු විය.


අනුවර්තනය වීමේ තවත් උදාහරණයක් ග්‍රීසියේ සිල්ලර කර්මාන්තයේ දක්නට ලැබේ. 2008 ග්‍රීක ආර්ථික අර්බුදය අතරතුර, පාරිභෝගික වියදම් පහත වැටීමෙන් සිල්ලර වෙළෙන්දෝ දැඩි ලෙස පීඩාවට පත් වූහ. පැවැත්ම සඳහා, බොහෝ ව්‍යාපාරවලට ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර ආකෘති වෙනස් කිරීමට සිදු විය, කුඩා පරිශ්‍රයන් වෙත මාරු වීමෙන් සහ කාර්ය මණ්ඩලය කපා හැරීමෙන් ඔවුන්ගේ පොදු කාර්ය පිරිවැය අඩු කර ගැනීමට සිදු විය. තවත් සමහරු ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදන පරාසය විවිධාංගීකරණය කළ අතර නව ගනුදෙනුකරුවන් වෙත ළඟා වීමට ඊ-වාණිජ්‍යය කෙරෙහි අවධානය යොමු කළහ. මෙම ප්‍රයත්නවල ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, සමහර ග්‍රීක සිල්ලර වෙළෙන්දෝ අර්බුදයෙන් බේරීමට සහ ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර පවා වර්ධනය කර ගැනීමට සමත් වූහ.


දැනුවත්ව සිටින්න සහ ක්‍රියාශීලී වන්න


ඔබේ ව්‍යාපාරය සඳහා වඩා හොඳ තීරණ ගැනීම සඳහා නවතම ආර්ථික වර්ධනයන් පිළිබඳව දැනුවත්ව සිටීම ඉතා වැදගත් වේ. ප්‍රවෘත්ති සහ කර්මාන්ත ප්‍රවණතා සමඟ යාවත්කාලීනව සිටින්න, සහ ඔබේ තරඟකරුවන් තත්වයට අනුවර්තනය වන ආකාරය බැලීමට ඔවුන් නිරීක්ෂණය කරන්න. සිල්ලර වෙළඳාම සඳහා එහි ප්‍රවේශයේ ක්‍රියාශීලී වීමෙන් ප්‍රතිලාභ ලැබූ රටක එක් උදාහරණයක් වන්නේ ඉන්දුනීසියාවයි. 2020 දී ඉන්දුනීසියානු රජය වසංගතයෙන් පීඩාවට පත් වූ ව්‍යාපාරවලට සහාය වීම සඳහා රටපුරා උත්තේජක පැකේජයක් දියත් කළේය. බදු සහන ලබා දීම, පොලී අනුපාත අඩු කිරීම සහ කුඩා ව්‍යාපාර සඳහා ප්‍රදාන ලබා දීම මෙයට ඇතුළත් විය. මීට අමතරව, රජය කුඩා ව්‍යාපාර සඳහා ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදන විකිණීම සඳහා මාර්ගගත වෙළඳපොළක් දියත් කළ අතර, ඔවුන්ට නව ගනුදෙනුකරුවන් වෙත ළඟා වීමට සහ ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් පුළුල් කිරීමට උපකාරී වේ.


පාරිභෝගික අත්දැකීම් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න


විශේෂයෙන් දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සැපයීම ඉතා වැදගත් වේ. ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවන් ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ගේ අවශ්‍යතා සපුරාලන බවට වග බලා ගන්න. සමාජ මාධ්‍ය, විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය හෝ පක්ෂපාතී වැඩසටහන් වැනි ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට නව ක්‍රම හඳුනා ගන්න. විශ්වාසය සහ පක්ෂපාතිත්වය ගොඩනඟා ගැනීමට උපකාර වන ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ වත්මන් තත්ත්වය පිළිබඳව විනිවිදභාවයෙන් සහ අවංකව සිටීමද අත්‍යවශ්‍ය වේ. පාරිභෝගික අත්දැකීම් කෙරෙහි අවධානය යොමු කර ඇති රටක එක් උදාහරණයක් වන්නේ ඊජිප්තුවයි. 2016 හි, ඊජිප්තු රජය අමුත්තන් සඳහා පාරිභෝගික අත්දැකීම් වැඩිදියුණු කිරීම මගින් සංචාරක ව්‍යාපාරය නංවාලීම සඳහා නව මුලපිරීමක් දියත් කළේය. සංචාරක මඟපෙන්වන්නන් සහ කුලී රථ රියදුරන් සඳහා පුහුණුව මෙන්ම සංචාරක ස්ථාන සහ ප්‍රවාහන සම්බන්ධතා වැඩිදියුණු කිරීම ද මෙයට ඇතුළත් විය.


රජයේ සහය පතන්න


ආර්ථික අර්බුදවලදී ව්‍යාපාරවලට සහාය වීම සඳහා රජයට තීරණාත්මක කාර්යභාරයක් ඉටු කළ හැකිය. ඔබේ ව්‍යාපාරයට කුණාටුවෙන් මිදීමට උපකාර කළ හැකි රජයේ ප්‍රදාන, බදු සහන සහ වෙනත් ආකාරයේ සහාය සොයන්න. රාජ්‍ය අනුග්‍රහයෙන් ප්‍රයෝජන ලැබූ රටක එක් උදාහරණයක් වන්නේ දකුණු අප්‍රිකාවයි. 2020 දී, දකුණු අප්‍රිකානු රජය වසංගතයෙන් පීඩාවට පත් වූ ව්‍යාපාරවලට සහාය වීම සඳහා රුපියල් බිලියන 500 ක උත්තේජක පැකේජයක් දියත් කළේය. ණය ඇපකර යෝජනා ක්‍රමයක්, බදු සහන ක්‍රියාමාර්ග සහ කුඩා ව්‍යාපාර සහ අවිධිමත් වෙළඳුන් සඳහා මූල්‍ය ආධාර මෙයට ඇතුළත් විය.


අන් අය සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කරන්න


වෙනත් ව්‍යාපාර හෝ සංවිධාන සමඟ සහයෝගීතාවයෙන් ඔබට ඔබේ ප්‍රවේශය පුළුල් කර ගැනීමට සහ නව පාරිභෝගිකයින් සොයා ගැනීමට උදවු විය හැක. ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවන්ට අනුපූරක වන වෙනත් ව්‍යාපාර සමඟ හවුල් වීම ගැන සලකා බලන්න. උදාහරණයක් ලෙස, ඔබ ඇඳුම් සිල්ලර වෙළෙන්දෙකු නම්, පාරිභෝගිකයින්ට මිටි වට්ටමක් ලබා දීමට ඔබට දේශීය උපාංග වෙළඳසැලක් සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කළ හැකිය. විකල්පයක් ලෙස, ඔබට අරමුදල් රැස් කිරීමේ ව්‍යාපාරයක් ක්‍රියාත්මක කිරීම සඳහා ප්‍රාදේශීය පුණ්‍යායතනයක් හෝ ලාභ නොලබන සංවිධානයක් සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කළ හැකිය. සහයෝගීතාවයෙන් ප්‍රයෝජන ලැබූ රටකට එක් උදාහරණයක් වන්නේ ආර්ජන්ටිනාවයි. 2001 දී ආර්ජන්ටිනාව දැඩි ආර්ථික අර්බුදයකට මුහුණ දුන් අතර එය පුලුල්ව පැතිරුනු දරිද්‍රතාවයට හා විරැකියාවට හේතු විය. ප්‍රතිචාරයක් වශයෙන්, ප්‍රාදේශීය ප්‍රජාවන් සහ ව්‍යාපාර එකතු වී "සත්‍ය" ජාල පිහිටුවීමට, මිනිසුන්ට මුදල් භාවිතා නොකර භාණ්ඩ හා සේවා හුවමාරු කර ගත හැකිය. මෙම ජාල අර්බුදකාරී කාලවලදී බොහෝ මිනිසුන්ට ජීවන මාර්ගයක් ලබා දුන් අතර දේශීය ආර්ථිකයන් යලි ගොඩනැගීමට උපකාරී විය.


ප්‍රායෝගික තාක්ෂණය සඳහා ආයෝජනය කරන්න


ව්‍යාපාර සඳහා, විශේෂයෙන් දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී තාක්‍ෂණය වටිනා වත්කමක් විය හැකිය. නිවැරදි තාක්‍ෂණයට මෙහෙයුම් විධිමත් කිරීමට, පිරිවැය අඩු කිරීමට සහ පාරිභෝගික සේවා වැඩිදියුණු කිරීමට හැකි අතර, ඒවා අවපාතයක් හෝ ආර්ථික අර්බුදයකදී සාර්ථකත්වය සඳහා තීරණාත්මක සාධක වේ. ප්‍රායෝගික තාක්‍ෂණයේ එක් උදාහරණයක් වන්නේ ඉන්වෙන්ටරි කළමනාකරණය, විකුණුම් වාර්තාකරණය සහ ජංගම ගෙවීම් වැනි විශේෂාංග රාශියක් ඉදිරිපත් කරන myPOS වැනි ERP පද්ධතියකි. ERP පද්ධතියක් ව්‍යාපාරවලට තම මෙහෙයුම් ස්වයංක්‍රීය කිරීමට සහ ක්‍රමවත් කිරීමට, නිරවද්‍යතාවය වැඩි දියුණු කිරීමට සහ අතින් දෝෂ අවම කිරීමට උදවු කළ හැක. එය විකුණුම් සහ ඉන්වෙන්ටරි මට්ටම් පිළිබඳ තත්‍ය කාලීන දත්ත සැපයිය හැකි අතර, ව්‍යාපාරවලට ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් පිළිබඳ දත්ත මත පදනම් වූ තීරණ ගැනීමට ඉඩ සලසයි. ප්‍රායෝගික තාක්‍ෂණයේ ආයෝජනය කිරීමෙන්, ව්‍යාපාරවලට තරඟකාරී වාසියක් ලබා ගැනීමට, ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් වැඩිදියුණු කිරීමට සහ දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී ඔවුන්ගේ සාර්ථකත්වයේ අවස්ථා වැඩි කර ගත හැකිය.


තාක්‍ෂණයේ ආයෝජනයෙන් ප්‍රතිලාභ ලැබූ රටක තවත් උදාහරණයක් වන්නේ කෙන්යාවයි. 2007 දී කෙන්යානු රජය M-Pesa නමින් නව ජංගම මුදල් සේවාවක් දියත් කළ අතර එමඟින් මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ ජංගම දුරකථන භාවිතයෙන් මුදල් මාරු කිරීමට ඉඩ ලබා දුන්නේය. මෙම සේවාව මිනිසුන් ගනුදෙනු කරන ආකාරය විප්ලවීය වෙනසක් සිදු කර ඇති අතර සම්ප්‍රදායික බැංකු සේවා සඳහා සීමිත ප්‍රවේශයක් සහිත දුර බැහැර ප්‍රදේශවල ක්‍රියාත්මක වන ව්‍යාපාර සඳහා විශේෂයෙන් ප්‍රයෝජනවත් වී ඇත.


නිගමනය


මූල්‍යමය වශයෙන් අරගල කරන රටවල ආර්ථික අභියෝග සිල්ලර අංශයට දැඩි විය හැකිය. කෙසේ වෙතත්, නවෝත්පාදනය, අනුවර්තනය වීමේ හැකියාව සහ උපාය මාර්ගික සැලසුම් සමඟ, මෙම අභියෝගාත්මක කාලවලදී නොනැසී සිටීමට සහ දියුණු වීමට පවා හැකිය. ක්‍රියාශීලී වීමෙන්, දැනුවත්ව සිටීමෙන් සහ තාක්‍ෂණයේ ආයෝජනය කිරීමෙන් ව්‍යාපාරවලට කුණාටුවෙන් මිදී අනෙක් පැත්තෙන් ශක්තිමත් විය හැකිය. විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සැපයීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමට, රජයේ සහාය ලබා ගැනීමට සහ ඔබේ ප්‍රවේශය පුළුල් කිරීමට සහ නව අවස්ථා සොයා ගැනීමට අන් අය සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීමට මතක තබා ගන්න.







28 views0 comments

Comentarios

Obtuvo 0 de 5 estrellas.
Aún no hay calificaciones

Agrega una calificación
bottom of page